[cherry_row type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

[cherry_parallax_image bg_image=”http://teploservice.com.ua/wp-content/uploads/2017/01/bigstock-Technician-Servicing-Heating-B-61548956-1.jpg” speed=”1.5″ invert=”no” min_height=”550″]

[/cherry_parallax_image]

[/cherry_col]

[/cherry_row]

[cherry_row type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

[cherry_row_inner type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col_inner size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

[cherry_spacer size=”20″ size_sm=”20″ size_xs=”20″]

[/cherry_col_inner]

[/cherry_row_inner]

[cherry_row_inner type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col_inner size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

ПЕРШИЙ ПУСК КОТЛА ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

все що потрібно знати про гарантію

[/cherry_col_inner]

[/cherry_row_inner]

[cherry_row_inner type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col_inner size_md=”1″ class=” motopress-empty mp-hidden-phone”]

[/cherry_col_inner]

[cherry_col_inner size_md=”10″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

[cherry_spacer size=”40″ size_sm=”20″ size_xs=”20″]

[/cherry_col_inner]

[cherry_col_inner size_md=”1″ class=” motopress-empty mp-hidden-phone”]

[/cherry_col_inner]

[/cherry_row_inner]

[cherry_row_inner type=”full-width” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto” parallax_speed=”1.5″ parallax_invert=”no” min_height=”300″ speed=”1.5″ invert=”no”]

[cherry_col_inner size_md=”1″ class=” motopress-empty mp-hidden-phone”]

[/cherry_col_inner]

[cherry_col_inner size_md=”10″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no” bg_type=”none” bg_position=”center” bg_repeat=”no-repeat” bg_attachment=”scroll” bg_size=”auto”]

Гарантійні умови в на опалювальну техніку та водогрійні колонки, кардинально відрізняється від гарантійних умов іншої побутової техніки. Головна відмінність в тому що з моменту продажі дана опалювальна техніка не має гарантії, гарантійний термін набуває свою чинність з моменту пуску в експлуатацію уповноваженим  сервісним центром. Такі умови регламентують виробники котлів та колонок, а також чині вимоги з експлуатації газового господарства.

Роботи які проводяться з даним видом обладнання, відносяться до категорії підвищеної небезпеки, тому організації які виконують обслуговування та налаштування  змушені мати дозвіл, ліцензію та сертифікат від виробника даного обладнання. Це зумовлюється тим що, та чи інша організація свідомо бере на себе відповідальність по обслуговуванню котельного обладнання.

Якщо ви придбали той чи інший котел, не важливо де  придбали це інтернет магазин, базар чи спеціалізований магазин опалення, для того аби він став на гарантійне обслуговування, вам потрібно  переконатись що разом з документами є гарантійний талон. Талон має мати поле продавця хто продав, поле організації яка цей котел змонтувала, поле організації яка в подальшому буде обслуговувати.

Основне що Ви маєте перевірити це наявність всіх документів на котел, всі документи та гарантійний талон включно мають бути на українській мові чи російській, це означає що котел офіційний і виготовляється на ринок України, під наші стандарти, сертифікований та розмитнений. Якщо котел “сірий” (контрабандний), ні ПАТ Чернівцігаз ні Сервісний центр нести відповідальність за нього не буде.

Ми як авторизований сервісний центр  беремо на гарантійний облік та подальше обслуговування, котли таких виробників:

VAILLANT, PROTHERM, VIESSMANN, BOSCH, BUDERUS, ARISTON, BAXI, WESTEN, IMMERGAS, FONDITAL, NOVA FLORIDA, FERROLI, BERETTA, TEPLOWEST, KOSPEL, TENKO, TERMET, BIASI.

 

До приїзду інженера на первинний пуск котла в експлуатацію, мають бути виконані наступні роботи:

1. Система опалення повинна бути заповнена теплоносієм(водою) та видалене повітря з системи, такі роботи виконуються тою особою яка монтувала котел та систему опалення в цілому.

  2. Під’єднано газ від крана до котла нержавіючим шлангом чи жорсткім підводом, такі роботи виконують працівники ПАТ Чернівцігаз, при здачі газу в експлуатацію тим самим перевіряючи герметичність з’єднань газового тракту.

3. Власник зобов’язаний придбати стабілізатор вхідної мережі( 250-300 Ват.), аби в подальшому вберегти автоматику котла від небажаних стрибків та коливань в мережі. А також частину електричного кабелю 3*1,5 з євро вилкою, так як виробник не комплектую живлення котла.

[/cherry_col_inner]

[cherry_col_inner size_md=”1″ class=” motopress-empty mp-hidden-phone”]

[/cherry_col_inner]

[/cherry_row_inner]

[/cherry_col]

[/cherry_row]